Marjoleine-tel-campinggeluk-boek-uitgever-excorde-logo

Uitgeverij ExCorde

Uitgeverij ExCorde

Marjoleine-tel-campinggeluk-boek-uitgever-excorde-logo

Uitgeverij ExCorde, een imprint van Merkrelaties, is aan de keukentafel opgericht om het eerste deel in de feelgoodreeks Campinggeluk met alle fans te kunnen delen. Kennis, kunde en prettige contacten waren aan diezelfde keukentafel al in ruime mate voorradig: van strategie tot marketing, van liefdevol (her)schrijven tot beeld uitzetten. Met veel plezier presenteert ExCorde na Campinggeluk (2014) het tweede deel Meer Campinggeluk (2020). Beide delen zijn los van elkaar te lezen.

Uitgeverij ExCorde werkt samen met Boekenbestellen.nl die het drukwerk verzorgt en de handling regelt. Boekwinkels bestellen Campinggeluk (ISBN 978-90-821697-0-6) en/of Meer Campinggeluk (ISBN 978 90 821697-7-5) volgens de gebruikelijke weg bij het Centraal Boekhuis.

Marjoleine-tel-campinggeluk-boek-uitgever-excorde-rene-merkrelaties

Over de uitgever

René Herremans is eigenaar van Merkrelaties en werkzaam bij Ahold Delhaize. Hij is auteur en mede-uitgever van twee managementboeken over HR & Marketing in de 21 eeuw.

Over de uitgever

René Herremans is eigenaar van Merkrelaties en werkzaam bij Ahold Delhaize. Hij is auteur en mede-uitgever van twee managementboeken over HR & Marketing in de 21 eeuw.

Marjoleine-tel-campinggeluk-boek-uitgever-excorde-rene-merkrelaties
(Visited 16 times, 1 visits today)