Hij komt opgewekt mijn kantoor binnenvallen. Zijn nieuwe website is bijna klaar voor lancering. Doe je het zelf? vraag ik hem. Elke handige man of vrouw kan dezer dagen zelf een simpele website in WordPress in elkaar prutsen.
Ben je gek? Hij kijkt me verbijsterd aan. Ik heb een webbouwer ingehuurd, die kent alle ins en outs. En ik wil ook een nieuwsbrief gekoppeld aan mijn website, alles moet naadloos op elkaar aansluiten. Dus. Het wordt echt top.

Wat is jouw contentboodschap?

En wat zet je erop? vervolg ik.
O, gewoon. Over mijn bedrijf. En een pagina over mij. Jeweetwel. En ik heb wat foto’s van die keer toen een fotograaf langskwam voor de krant. Mijn vrouw maakt er vanavond nog een paar van mij.
Maar wat is je contentboodschap op het wereldwijde web? Hoe zet je jezelf in de etalage die je website is? Hoe onderscheid je je, hoe maak je het verschil, wat is je ding? Je contentboodschap kortom. Opnieuw een verbijsterde blik.

De contentspecialist filtert uit jouw vergaarbak

De content… die regelt zichzelf. Wellicht is hij een kei in het maken van goede, unieke content die ervoor zorgt dat zijn verhaal in tekst en beeld opvalt én snel gevonden wordt op het web. En anders ben ik er, de contentspecialist die uit zijn vergaarbak met informatie een verhaal filtert. De basis voor webteksten, social media, nieuwsbrieven, brochure, social media, filmpjes, events en verzin het maar. Die ik ook voor hem kan produceren. Als hij van zijn verbijstering bekomen is.

 

 

(Visited 24 times, 1 visits today)